czwartek, 28 sierpnia 2014

Jesteś naturalnie piękna



Hej. Dzisiaj chciałabym poruszyć temat kompleksów i tego, że naturalna uroda też jest piękna.

Zauważyłam ostatnio, że bardzo dużo nastolatek się maluje. Nie chodzi mi tu już tylko o tusz do rzęs czy błyszczyk. Dziewczyny nakładają na swoją twarz masę kosmetyków; podkład, puder, róż, korektor, rozświetlacz, cienie do powiek, eyelinery i inne różne rzeczy, które znajdziemy na drogeryjnych półkach. Rozumiem wszystko jest dla ludzi, ale jak dziewczyna pomaluje się taką ilością kosmetyków, bo mówi, że ma jakieś pryszcze, a tak naprawdę ma ich może dwa to jest przesada. Jeżeli twarz danej osoby ma blizny czy inne takiego typu nie doskonałości, dobrze to zrozumiem. A jeśli naprawdę musisz się pomalować to warto zainwestować w lepsze kosmetyki, aby to jakoś ładnie na twarzy wyglądało nie było plam itd. Według mnie dziewczyny, które mają wypryski i nakładają na to podkład i puder, myślą, że tego nie widać, ale w ten sposób pogarszają sytuacje. Nie dość, że wtedy gorzej to widać, to niestety zatykają pory, przez co powodują jeszcze większe wysypy potówek, pryszczy i innych nie doskonałości. Druga sprawa jest taka, że nasza skóra traci wtedy na wielu ważnych walorach takich jak jędrność, gładkość. Niestety to w późniejszych latach będzie zauważalne. Może dla was przesadzam, ale z ręką na sercu mogę przysiąc, że to jest prawda.


Każda dziewczyna jest naturalnie piękna. Oczywiście nie mówię, że każda z nas jest idealna, bo ideałów nie ma. Jedna ma piękne włosy, druga oczy, trzecia uśmiech. W każdej jest coś pięknego. Na pewno połowa z Was mówi, że jest brzydka. Jeśli według Ciebie jesteś "gruba" to nic nie stoi na przeciwko jak ćwiczenia, sport i odpowiednia dieta. Pomału małymi kroczkami dojdziesz do wymarzonej figury. Nie podobają ci się twoje włosy? Idź do fryzjera lub zapuszczaj. Wiele dziewczyn ma problemy z za dużymi udami. Podobno są ćwiczenia na uda, ale moim zdaniem ich raczej nie pomniejszy.  :) Wiem tylko tyle, że Twoje uda są jak najbardziej proporcjonalne do twojego ciała.

Podsumowując: Pamiętaj, nie zależnie czy jesteś niska, wysoka, szczupła, pulchna, czy masz piegi, czy jesteś blondynką, brunetką, rudą - TO I TAK JESTEŚ PIĘKNA. Szanuj swój naturalny wygląd, który jest ładniejszy niż tych wszystkich dziewczyn z tzn. "tapetą" na twarzy.


Bardzo dziękuję, jeśli dotrzymaliście do końca tego postu.
Czy zgadzacie się ze mną w tym temacie? 




17 komentarzy:

  1. Cześć, bardzo ciekawa notatka, chyba zacznę wchodzić tu częściej. ;)
    Przy okazji chciała cię zaprosić na mojego Bloga, jest nowa notatka na temat moich przyborów do szkoły. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. http://kamaa-madziaa.blogspot.com/2014/08/back-to-school-2014-by-kama.html#comment-form Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to opisałaś ;)

    Zapraszam na mój blog, jeśli Wam się spodoba - zaobserwujcie ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda z nas jest ideałem dla kogoś innego w makijażu czy bez,ale faktycznie w młodym wieku tyle kosmetyków to przesada.

    http://klaudiazelazna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tym co napisałaś ;)
    szklanka-kakao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kompleksy były, są i będą :c

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że kompleksy dalej będą u każdej dziewczyny, ale nie ma po co zważać na nie tak dużej uwagi. Niestety trzeba zaakceptować siebie taką jaką jest. A jeżeli bardzo pragniemy coś w sobie zmienić to nic wtedy nam nie staje na przeszkodzie. ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. ostatnio coraz więcej notek o kompleksach, ja mam ich strasznie dużo :c

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się nimi. Jesteś piękna tylko tego nie dostrzegasz :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Masz racje, ja również mam kilka mankamentów, jednak staram sie nimi nie przejmowac i troszke podpracowac :)

    adriana-adaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mądra notka! W młodym wieku owszem można się malować, ale np. tylko rzęsy lub usta błyszczykiem. Wszystkie pudry i korektory bardzo niszczą twarz i są przeznaczone dla dorosłych kobiet, które mają co zakryć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię dziewczyn które mają tapete na twarzy -.-
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w baner Sheinside ? Z góry dziękuję za pomoc !
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  10. ja używam tylko kremu BB i tuszy do rzęs , więc chyba nie jest aż tak źle...

    Czy możesz poklikać w link w najnowszym poście? Byłabym ci bardzo wdzięczna , ponieważ wiesz , że to dla mnie strasznie ważne , a ja za to wiem , że bez Twojego kliknięcia mi się nie uda

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie maluję się często, a jeżeli tak to krem BB, tusz do rzęs, no i czasami puder i róż, ale to jak mam jakieś pryszcze na twarzy czy coś.

    Obserwuję! Ciekawy blog :)

    Zapraszam do mnie: http://kalapublicdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także uważam, że naturalna uroda jest zawsze najlepsza :) Natura jest bezbłędna! :)

    Powodzenia w dalszym blogowaniu i miłej nocy :)
    http://kjhxcd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. każdy jest piękny na swój sposób: )

    może obserwacja za obserwację?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. calkowita prawda z tym makijazem :)

    obserwujemy?
    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super przepisy i zdjęcia! Też niedługo dodam przepis z bajecznie prostym pomysłem na obiad! :)
    maarmi.blogspot.com
    Obserwujemy? Daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

~ Spam usuwamy .
~ Bardzo dziękujemy za każdy komentarz. Jest on motywacją do dalszej
pracy.
~ Każdy podany blog, zostanie zobaczony, skomentowany, jeżeli nam się spodoba to go zaobserwujemy. :)
~Szanujemy TYLKO konstruktywną krytykę.
~Prosimy o kulturę słowa.